środa, 22 lutego 2017

Najczęstsze wymówki, jak z nimi walczyć?

http://www.monikabregula.pl/2017/02/najczestsze-wymowki-jak-z-nimi-walczyc.html

Za oknem szaro i deszczowo, typowe przedwiośnie. To czas, kiedy przytrafiają się słabsze dni. To czas, kiedy często tracimy energię, jesteśmy przemęczeni i przytłoczeni, nie chce nam się nic! W takie dni łatwo znaleźć pretekst, aby ominąć trening lub dwa, czy nawet całkiem z nich zrezygnować.

Jestem zbyt zajęty

Najważniejsze jest ustalenie priorytetów, szczegółowe zaplanowanie dnia oraz dostosowanie się do tego, co jest nam dane. Nieraz mnie samą wkurza, jak różni trenerzy mówią nam, kiedy najlepiej ćwiczyć, by mieć jak najlepsze efekty, np. bieganie rano, siłowe wieczorem itd. A większość z nas ma na trening czas jedynie wieczorem i to nie zawsze. Dlatego ważna jest lista priorytetów, odpuścić cobie kolejny odcinek serialu i w tym czasie zrobić trening. Nie pozwól, aby twoja niekończąca się lista rzeczy do zrobienia miała pierwszeństwo i przyćmiła w całości twoje zdrowotne cele!

Nie mam kasy

Super się ćwiczy na siłowni - jest sprzęt, a ludzie motywują do ćwiczeń. Ale niestety karnet kosztuje i to nie mało. Jednak nie musisz chodzić na siłownię, by być w formie. Można biegać czy korzystać z siłowni na świeżym powietrzu, coraz więcej ich w miastach i miasteczkach, są darmowe, a pogoda sprzyja, by z nich korzystać.

Jestem padnięty

Kiedy jesteś wypompowany po długim dniu w pracy albo zmęczony, z zakwasami po wczorajszym treningu, najgorszą rzeczą, jaką możesz zrobić jest właśnie odpuszczenie ćwiczeń! Zacznij ćwiczyć powoli, rozgrzej mięśnie, a zakwasy przestaną ci dokuczać. Po chwili będziesz miał znów mnóstwo energii, będziesz bardzo zadowolony z siebie, że dałeś radę! Ćwiczenia tak naprawdę będą tylko relaksem po ciężkim dniu.

Nudzi mi się

Każdemu znudzi się codzienne wykonywanie tych samych ćwiczeń. Mało tego jest to niewskazane, bo mięśnie przyzwyczajają do wysiłku się i pracują coraz mniej. Dlatego tak ważna jest różnorodność. Mieszaj treningi siłowe z cardio. Zacznij jakiś nowy program treningowy - jest ich masa. Poprawi się twoje podejście to ćwiczeń, rozbudzi to twój entuzjazmu i zwiększy zapał.

Wymówki są tylko w twojej głowie, zwalcz je!! Działaj, realizuj swoje cele. 




Printfriendly