poniedziałek, 20 kwietnia 2020

e-book: Jak prowadzić biznes w obliczu kryzysu - Eliza Wydrych Strzelecka


http://www.monikabregula.pl/2020/04/e-book-jak-prowadzic-biznes-w-obliczu.html

Książka absolutnie na teraz, powstała w miesiąc. Eliza Wydrych Strzelecka – autorka pragnęła pomóc przede wszystkim przedsiębiorcom, ale nie tylko w obecnej sytuacji. Czy się jej udało? Zdecydowanie tak, książka to kompendium wiedzy. Mobilizuje i daje kopa do działania. Mnie najbardziej spodobało się zdanie „nie umiem” Eliza odpowiada - „to się naucz”!


Dowiesz się, jak prowadzić biznes w obliczu kryzysu. Zapoznasz się z radami 11 ekspertów, zobaczysz możliwości, jakie (wbrew pozorom) ta sytuacja daje i zrozumiesz dlaczego ważniejsze niż kiedykolwiek są teraz działania dwutorowe. Otrzymasz też ogrom wiedzy, inspiracji i cennych rad, które możesz wdrożyć w życie od zaraz.

Jak prowadzić biznes w obliczu kryzysu

Ta książka to poradnik, którego celem jest nie tylko niesienie nadziei i zmotywowanie przedsiębiorców do działania. Stanowi też źródło eksperckiej wiedzy, wielu pomysłów, inspiracji i rozwiązań, gotowych do wprowadzenia w życie od zaraz. 


Eliza tak pisze o swojej publikacji:

Moja publikacja jest skierowana do przedsiębiorców. Zarówno do tych, którzy zaczynająod zera, jak i do tych, którzy mają biznes offline, ale chcą go przenie do internetu. W e-booku piszę też o etycznym aspekcie zarabiania w czasie kryzysu, o kwestiach związanych z psychiką i emocjami w ekstremalnej sytuacji, o lękach, trudnościach i ograniczeniach, które skutecznie nas stopują. Razem z ekspertami omawiam kwestie prawne, ekonomiczne, księgowe
i te związane z kryzysowym PR-em. Ekspertka zajmująca się reklamą na Facebooku i Instagramie radzi, jaką taktykę teraz obrać, a specjalistka od projektowania usług uczy, jak zmieni produkt w usługę online i jak w ogóle przenieść biznes z offline do online.

Dzielę się z wami wiedzą na temat strategii dwutorowej. Radzę, jak stworzy teraz nowy produkt lub usługę, jak je promować i dlaczego tak ważne jest inwestowanie w siebie oraz we własny biznes. Co więcej, poruszam temat działań online mających na celu wzmocnienie naszej pozycji, dotarcie do nowych odbiorcówi zwiększenie zaangażowania społeczności. Podrzucam inspiracje, jak kreatywnie działa i jak nie pomoc.

Wiem, że ten e-book będzie drogowskazem 
w ciężkich czasach.
20 rozdziałów, 175 stron

E-book składa się z 20rozdziałów i liczy aż 175 stron!
11 ekspertów

W tej książce znajdziesz też cenne wypowiedzi i rady ekspertów. Mamy dwie prawniczki, księgową, analityka finansowego, specjalistkę ds. projektowania usług, konsultantkę biznesową i analityczkę Big Data, specjalistkę Facebook Ads, socjolożkę, specjalistkę PR, psychologa oraz psychoterapeutkę. Eksperci dzielą się swoją olbrzymią wiedzą i doświadczeniem. Ich wypowiedzi oraz artykuły stanowią niezwykle istotną część tej książki.
Dostęp do aktualizacji

Z racji tego, że ten temat szybko się dezaktualizuje, kupując e-booka dostajesz dostęp do aktualizacji.
Pobierz fragment e-booka

Fragment zawiera cztery pierwsze rozdziały e-booka “Jak prowadzić biznes w obliczu kryzysu”. Dowiesz się z nich jaki jest cel e-booka, jak zmieniła się rzeczywistość w czasie pandemii, jakie emocje mogą się teraz pojawić i czy zarabianie w czasie kryzysu jest etyczne.


POBIERZ FRAGMENT E-BOOKA

 

Link do e-booka znajdziecie tu. 

 

 




Printfriendly