środa, 22 marca 2017

Słodka przekąska po treningu

Słodka przekąska po treningu

Często sama zastanawiam się co jeść po treningu? Słodkie kulki, to bardzo szybkie rozwiązanie na uzupełnienie akumulatorów po treningu. Możesz je przygotować dzień wcześniej i pozostawić w lodówce. To wspaniała ładowarka po treningowa. Warto zainwestować chwilę, aby przygotować je samemu w domu, po pierwsze wiemy dokładnie, co jest w ich składzie, a po drugie wychodzą dużo, dużo taniej niż kupione gotowe w sklepie. Do moich dzisiejszych dodałam moich ukochanych suszonych fig, dzięki czemu przyjemnie chrupią w ustach.


Słodka przekąska po treningu


Składniki
  • 200 g suszonych fig
  • 100 g orzechów nerkowca
  • 2 łyżki syropu z daktyli

Przygotowanie
  • Orzech zmielić w mikserze i odłożyć dwie łyżki do obtoczenia kulek. 
  • Resztę orzechów zmielić na masło orzechowe, dodać figi, syrop z daktyli i wszystko bardzo dokładnie zmiksować na gładką masę. 
  • Uformować kuli i obtoczyć we wcześniej odłożonych orzechach.

Słodka przekąska po treningu


Printfriendly